Przestrzeń reklamowa

Słupy reklamowe

Słupy ogłoszeniowe w Toruniu to doskonały sposób na zwiększenie widoczności Twojej firmy lub wydarzenia. Dzięki ich strategicznemu rozmieszczeniu, reklama może dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zarówno mieszkańców miasta, jak i turystów. Słupy te są nie tylko efektywnym narzędziem marketingowym, ale również stanowią element małej architektury, wpisujący się w historyczny charakter Torunia. Korzystanie ze słupów ogłoszeniowych to także wyraz troski o środowisko – zamiast wielu pojedynczych plakatów, które mogą zaśmiecać przestrzeń miejską, słupy pozwalają na uporządkowaną i estetyczną prezentację ogłoszeń. Ponadto, są one wyjątkowo funkcjonalne – łatwe w montażu i demontażu, co pozwala na szybką zmianę ekspozycji w zależności od potrzeb. To sprawia, że słupy ogłoszeniowe są nie tylko skuteczne, ale i wygodne w użytkowaniu


121 słupów reklamowo-ogłoszeniowych

 

Lokalizacja: Posiadamy najwięcej słupów ogłoszeniowych w mieście, zlokalizowanych w najlepszych punktach w centrum oraz poza nim.

Sprawdź nasze lokalizacje premium!
Zapoznaj się z załącznikiem, aby poznać szczegóły  Lokalizacje premium – słupy reklamowe

Rodzaj reklamy:

  • standardowy plakat w formacie B1 lub B2

  • ekspozycja blokowa, czyli do 4 plakatów obok siebie

  • banderola

  • cały słup

Warunki dodatkowe:  

  •  dostarczenie materiałów reklamowych do Centrum Targowego Park, ul. Szosa Bydgoska 3, 87-100 Toruń, najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem planowanej ekspozycji

  • rezerwację należy zgłaszać mailowo k.kojak@urbitor.pl

Kontakt: Kamil Kojak, tel: 666 818 163, mail: k.kojak@urbitor.pl

Witryny na przystankach

Reklama w witrynach na przystankach w Toruniu to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki ich lokalizacji w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i komunikacji miejskiej, przekaz reklamowy może być łatwo zauważony przez potencjalnych klientów. Citylighty, czyli podświetlane nośniki reklamowe, są dobrze widoczne niezależnie od pory dnia, co zwiększa szanse na zapamiętanie przekazu przez odbiorców. Ponadto, są one częścią małej architektury miejskiej, co pozwala na harmonijne wkomponowanie reklamy w przestrzeń miejską.

Korzystanie z reklamy w witrynach na przystankach jest również korzystne ze względu na możliwość szybkiej zmiany ekspozycji. Dzięki zamykanej na klucz ramie, plakaty mogą być łatwo wymieniane, co umożliwia aktualizację kampanii w zależności od potrzeb. Jest to szczególnie ważne w dynamicznym środowisku miejskim, gdzie szybkość reakcji na zmieniające się warunki rynkowe może decydować o sukcesie reklamowym. Dodatkowo, reklama na przystankach jest postrzegana jako mniej nachalna i bardziej estetyczna niż inne formy reklamy zewnętrznej, co może przyczynić się do pozytywnego odbioru marki.


78 witryn, reklama w gablotach wew. i na zew.

Lokalizacja: Obecnie zarządzamy liczbą 78 dwustronnych witryn reklamowych zamontowanych w witrynach na przystankowych komunikacji miejskiej miasta Torunia. Szczegółowe lokalizacje dostępne są załączniku oraz na dołączonej mapce.

Specyfikacje witryn: 

  • obszar pierwszoplanowy – 100 x 160 cm obszar widoczny w całości

  • obszar drugoplanowy – 118,5 x 175 cm obszar częściowo zasłonięty przez mocowania nośnika, nie powinien zawierać ważnych elementów grafiki np. logo lub tekstów

Warunki dodatkowe:  

  • dostarczenie materiałów reklamowych do Centrum Targowego Park, ul. Szosa Bydgoska 3, 87-100 Toruń, najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem planowanej ekspozycji

  • rezerwację należy zgłaszać mailowo k.kojak@urbitor.pl

Kontakt: Kamil Kojak, tel: 666 818 163, mail: k.kojak@urbitor.pl

Miejsca na banery


Miejsca na banery reklamowe

Lokalizacja: 

  • ogrodzenie od strony ul. Towarowej,

  • na terenie Toruńskiego Giełdy przy Towarowej,

  • ogrodzenie od strony trasy średnicowej (Trasa Prezydenta Władysława Raczkiewicza),

  • ogrodzenie przy ul. Bolesława Chrobrego 105

Specyfikacje banerów: 

  •  1 przęsło 4 m2 (2,45 x 1,4);

Warunki dodatkowe:  

  • Istnieje możliwość umieszczanie reklam w innych formatach (typu outdoor). 

  • Giełda jest czynna od poniedziałku do soboty. Najwięcej klientów jest w godzinach 04.30 – 10.00. Dzienny średni traffic klientów 700-1000.

Kontakt: Jacek Wojciechowski, tel: 502 636 330, mail: j.wojciechowski@urbitor.pl

Gabloty reklamowe


60 gablot reklamowych

150 zł/m2

Lokalizacja: Oferta obejmuje 60 gablot reklamowych umieszczonych w strategicznych miejscach tunelu dworca, który codziennie przyciąga duże grupy ludzi. Stała ekspozycja przez cały dzień, umożliwiająca dotarcie do różnych grup o różnych porach. Te gabloty stanowią doskonałą okazję do promowania firmy i usług wśród rzeszy przechodniów. 

Specyfikacje witryn: 

  • mała gablota – 1m x 0,5m

  • duża gablota – 1 m x 1m

Warunki dodatkowe:  

  •  dostarczenie materiałów reklamowych do Biura Ochrony na dworcu kolejowym Toruń Główny, ul. Kujawska 1

  • rezerwację należy zgłaszać mailowo dworzec@urbitor.pl

Kontakt:  tel. 537 107 630, dworzec@urbitor.pl

Szybki kontakt
Skip to content